just for fun...

Ha elhúzódnék magamtól, hogy jobban hiányozzak nekem, hogy felismerném azt, aki mindig is voltam és örülnék, hogy szerethetem. De akarnám- e kétszer vagy százszor újra, csak a rácsodálkozás miatt? És teremtenék- e kettőt az egyből hét nap alatt? Legyen-e kezdet? Miért, ne?!..

Friss topikok

  • kicsi shiva: Jóó is az a milka:D Amúgy ez nem gyenge vidi:DMenőőő (2010.07.08. 23:24) 2010.07.08.
  • kicsi shiva: Kurva nagy:D látszik ,h nem nagyon illik a sok fiatal közéé :Döregember:D..:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@... (2010.07.03. 18:07) :S:S
  • kicsi shiva: MEGTANULTUK a koreográfiát???? Nem értem ezt a kifejezést:D;) (2010.07.01. 19:23) (:

:S:S

2010.07.03. 17:11

szerző: ---------------------------

 Remek, a mai napunkat is elcseszték. Olyan jó, hogy vannak akik nem tudják keresztbe rakni a lábukat nagy közönség elött. Mégegyszer köszi neki..(pfff gááz vagy) Remélem azért többször nem fog odajönni táncolni.( Túl nagy kockázatot vállalna)  Szegény... ugy tudom sajnálni az ilyeneket:) Azért ennél már csak jobb lesz mert nemsokára jönnek értem Alináék és megyünk hozzájuk és ottalszom és (L)(L)(L)(L). ... Na most csak enynit sztem Alina is hozzá fog még szolni ehhez. Még egyszer köszi. Iskola balf**oknak jobbra:D De kockázatos belépni mertlehet hogy te leszel a legsazerencsétlenneb:) Azért szerintem most egy egész tánccsoport szeret:D(wleee)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsishiva.blog.hu/api/trackback/id/tr532127366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi shiva 2010.07.03. 18:07:29

Kurva nagy:D látszik ,h nem nagyon illik a sok fiatal közéé :Döregember:D..:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@v
süti beállítások módosítása