just for fun...

Ha elhúzódnék magamtól, hogy jobban hiányozzak nekem, hogy felismerném azt, aki mindig is voltam és örülnék, hogy szerethetem. De akarnám- e kétszer vagy százszor újra, csak a rácsodálkozás miatt? És teremtenék- e kettőt az egyből hét nap alatt? Legyen-e kezdet? Miért, ne?!..

Friss topikok

  • kicsi shiva: Jóó is az a milka:D Amúgy ez nem gyenge vidi:DMenőőő (2010.07.08. 23:24) 2010.07.08.
  • kicsi shiva: Kurva nagy:D látszik ,h nem nagyon illik a sok fiatal közéé :Döregember:D..:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@... (2010.07.03. 18:07) :S:S
  • kicsi shiva: MEGTANULTUK a koreográfiát???? Nem értem ezt a kifejezést:D;) (2010.07.01. 19:23) (:

2010.07.08.

2010.07.08. 00:54

szerző: kicsi shiva
Álmos vagyok mostmár nagyon...

Tegnap 2010.07.06. vagyis tegnap előtt bocsiiika:D

szal akkor, benn voltunk Xekoon#Đ.

.. ÉS hát nem volt rossz: részletezvee: aaz 5ös busszal mentünk be..

Aztán bementünk dm-be:D Vettünk Melmáriót.

Aztán bementünk pennybe:D [közbe úton végig hülyültünk] A pennybe eredetileg azért mentünk mert én 7végén láttam 1 különleges egyedi milkacsokit amit sehol máshol nem láttam még..a kockái focilabda alakúak voltakkk:D tökjóó volt.

szóval azést akartunk elmenni.De nem volt, elfogyott. És miután megcsodáltuk hannah montana csodás kollekcióját.. azután megvettük a kutyapórázat.

Sétáltunk tovább addíg,amíg a tescoig el nem értünk.:D

A tescoba vettünk 1 milkalabdát. 2 croissant. 2 lattét.dórinak milkát. meg szép zsepit.

Ez után elindultunk a híres nevezetes végállomás irányába.

közbe ráültem néhány[festett] biciklire. Képet szerettünk volna csinálni. Akkor a békák elől menekülnünk kellet. meg minden elhülyültünk.Aztán este hazaértünk.

Átmentünk Beniékhez megnéztünk 2 filmet.. ami nagyon vicces volt.. Aztán vége lett a filmeknek. Julcsit hazakísértük. Almalopkodás közben visszajöttünk . A Mikhun hazavitte a magalicás plakátot. A Beni betámadta a szitakötöt hazaértünk és aludtunk:D...

A mámáról maj' hóónap:D pusz

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsishiva.blog.hu/api/trackback/id/tr212137464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bsteve 2010.07.08. 10:46:58

hm.. olyan focilabdamintás milkára én is beneveznék :) most úgyis mindenki a vb-re van rákattanva, engem a körítés jobban érdekel, mint a meccsek: pl ez a gyöngyszem:
www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8
póló helyett öltöny mez, gorilla és tehén a focipályán :)

kicsi shiva 2010.07.08. 23:24:06

Jóó is az a milka:D
Amúgy ez nem gyenge vidi:DMenőőő
süti beállítások módosítása