just for fun...

Ha elhúzódnék magamtól, hogy jobban hiányozzak nekem, hogy felismerném azt, aki mindig is voltam és örülnék, hogy szerethetem. De akarnám- e kétszer vagy százszor újra, csak a rácsodálkozás miatt? És teremtenék- e kettőt az egyből hét nap alatt? Legyen-e kezdet? Miért, ne?!..

Friss topikok

  • kicsi shiva: Jóó is az a milka:D Amúgy ez nem gyenge vidi:DMenőőő (2010.07.08. 23:24) 2010.07.08.
  • kicsi shiva: Kurva nagy:D látszik ,h nem nagyon illik a sok fiatal közéé :Döregember:D..:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@... (2010.07.03. 18:07) :S:S
  • kicsi shiva: MEGTANULTUK a koreográfiát???? Nem értem ezt a kifejezést:D;) (2010.07.01. 19:23) (:

first of school. 2010.09.01.

2010.09.01. 22:41

szerző: kicsi shiva
Hááát ez érdekes nap volt.. midnen úgy kezdődött,h reggel felébredtem (mily' meglepő) Aztán nagyjából össszeszettem magam. Eléggé álmos voltam szóval a kávé mellett döntöttem. Iszom a kávét szép gyönyörű matrózlózba. Anya: le ne idd magad! ...2 percel késöbb. -Leittam magam.. oké nem számít ...felvettem a csini kis cipőt (amiről azt kell tudni,h 1 óránál többet nem bírok ki benne)...elindultam fel buszhoz. full rossz időő. nem számít. felértem... buszon nem volt hely... nem is értem miért... szal szekszárdig állhattunk... összeesés határán ...beértünk évnyitót benn teremből halgathattuk a rádión keresztül.aztán jó pár óra.. és 2:10essel haza.. :) votl sok minden csak már nem jut eszembe semmi sem!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsishiva.blog.hu/api/trackback/id/tr532265707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása